Selvom markedet stadig er ramt af konjunkturerne, så
betyder det jo ikke, at man ikke kan arbejde seriøst, målrettet og
professionelt med tingene - og samtidig skabe goder resultater til gavn for
både virksomheden selv og dens kunder.
Det er gennem de senere år lykkedes til fulde for
vores Servicecenter i Søborg, der af dagbladet Børsen i sidste måned blev kåret
som en ud af blot 833 danske Gazelle-virksomheder.
Servicecenteret er et datterselskab under home Lone
Bøegh Henriksen A/S, og i centret varetager en række specialister med særlige
kompetencer sagsbehandling og papirgang for alle de boligsager, der formidles
gennem home LBHs ti forretninger - og for en hel del andre home-forretninger i
regionen.
Gazelle udnævnelsen er et skulderklap til især de
ansatte i servicecentret om, at hårdt arbejde og en engageret indsats bærer
frugt.
Lone
Ingen kommentarer:
Send en kommentar