torsdag den 1. november 2012

En gazelle i Søborg


 

Selvom markedet stadig er ramt af konjunkturerne, så betyder det jo ikke, at man ikke kan arbejde seriøst, målrettet og professionelt med tingene - og samtidig skabe goder resultater til gavn for både virksomheden selv og dens kunder.

Det er gennem de senere år lykkedes til fulde for vores Servicecenter i Søborg, der af dagbladet Børsen i sidste måned blev kåret som en ud af blot 833 danske Gazelle-virksomheder.

Servicecenteret er et datterselskab under home Lone Bøegh Henriksen A/S, og i centret varetager en række specialister med særlige kompetencer sagsbehandling og papirgang for alle de boligsager, der formidles gennem home LBHs ti forretninger - og for en hel del andre home-forretninger i regionen.

Gazelle udnævnelsen er et skulderklap til især de ansatte i servicecentret om, at hårdt arbejde og en engageret indsats bærer frugt.

Lone

Ingen kommentarer: